Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-08, 11:50   #83
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ideer for anvendelse av Eurodiettmaten

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

kjenner man blir lei det man spiser hver dag ja, sånn som omelettene.. de har jeg spist hver dag, og nå byr det meg litt i mot.
Paelaen er ikke særlig god den heller... eneste er at det er litt godt å tygge på lissom.

jeg syns det er godt med salat ved siden av omeletten, men jeg syns ikke salat er godt uten dressing. Spiser dere salat uten dressing? oljedressing er ikke noe for meg

Jeg går jo ikkened noe særlig om jeg viker mye fra dietten, men jeg har ofte kjøpt litt rømmekolle (som har lavere fettinnhold) og hatt i noe krydder og forskjellig...

Til omeletten har jeg ofte brukt stekte grønnsaker (squash, paprika, løk, sopp) og jeg har ei lita flaske med olje som jeg har dytta noen oppskjærte hvitløksfedd nedi... Setter litt smak på grønnsakene