Heisann!
Om innlegget er gammelt er jeg her fremdeles
Jeg er strålende fornøyd med ny mage, operasjonen gikk helt fint, og etter seks uker var jeg helt grodd og kunne være like aktiv som før
Men, jeg har et langt rødt arr fra hofte til hofte som vil blekne med tiden.
Jeg skjemmes ikke direkte av det, men synes det er pinlig i garderoben når vi er i svømmebassenget feks.
En mage med løshud og noen valker bryr folk seg egentlig ikke mye om, men et stort arr gjør at folk stirrer litt ekstra og noen barn lurer på hva jeg har gjort.
Egentlig er det jo ikke noe å ta på vei for, men jeg må innrømme at jeg ikke gjerne kler av meg i offentligheten.
Jeg er godt fornøyd ellers, magen er jo flat da, og jeg har tilogmed fått piercing i min nye navle.
Har alltid hatt lyst på navlepynt og nå kunne jeg endelig få drømmen min oppfylt!
Åja, jeg gleder meg til bikinisesongen, med rett fasong på bikinitrusen synes ikke arret.
Jeg har forøvrig fått beskjed om ikke å sole magen det første året pga at arret da vil rødt for fremtiden.
Ellers går det bare fint, vekta er like stabil, jeg kjenner at jeg har god forbrenning og både mage og psyke har det bra.
Jeg går masse tur og liker det!
Det er halvannet år siden jeg spiste sjokolade og andre søtsaker, og jeg har ikke savnet det...
Det jeg derimot kunne tenke meg er en (eller mange!) nystekte vafler med syltetøy og rømme! Eller et skolebrød med masse gult fyll i!
Nei, må prater jeg meg helt vekk her, vann i munnen fikk jeg også.
Ha en fin dag!
|