Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-08, 16:36   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp her...

Du kan jo ta deg en titt på Lindberg da om du ikke vil i ketose, men du kan også godt se på linkene som Iset finner (hvis hun finner det, du kan jo også google sykkelritt og ketose/ketogen kost eller noe i den duren).

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

I Mat og Helse og andre blader har de ofte hatt artikler om ekstrem-syklister som har hatt fantastisk nytte av et ketogent kosthold, faktisk. Jeg skal se om jeg finner noen linker.

Men jeg mener de har vært i ketose i en lang stund før rittene, slik at det ikke er noe nytt for kroppene deres. Så en bør vel ikke begynne med ketose uken før rittet i allefall.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat