Tråd: Ekkel kylling
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-08, 09:40   #20
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Ekkel kylling

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Etter jeg begynte på ketolyse, og det gikk så mye ost, overbeviste jeg meg selv om at FP osten var like god som annen ost. Men så kjøpte vi Norvegia i julen, og etter det smaker FP osten pjuk. Så nå går det bare i Norvegia igjen. Kjøpte Synnøve Finden som var med D-vitamin, men den var heller ikke SÅ god...

Rimi har ferdig oppskjært på tilbud nå! løp og kjøp

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Besynderlig tråd...

Enten liker du kylling eller så liker du det ikke. Det er vel ikke noe rått kjøtt (eller fisk for den saks skyld) som er sånn voldsomt appetittvekkende - det er vel derfor vi steker maten.

hehe.... sant det, men det må jo være lov til å si at det slintregreiene byr en i mot... og at en heller kjøper den av produsentene som fjerner dette?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat