Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-08, 18:16   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Må faste 2 dager - hva gjør jeg?

Jeg syns du skal slappe av og legge opp til å drikke de klare væskene som du liker disse to dagene. Det er stressende nok å faste før en sykehus-undersøkelse om du ikke skal stresse med tanken om at du 'gjør noe feil' i forhold til kostholdet også.

Det er ikke hva du gjør eller ikke gjør disse to dagene som har betydning for vekt, vektreduksjon og helse - men hva du gjør de andre 364 dagene.

Jeg vet ikke næringsinnholdet i de ernærings-juicene du får kjøpt på apoteket - men du kan jo sjekke? Ellers hadde jeg holdt meg til sukkerfri saft, te og vann.

Lykke til!

Opprinnelig lagt inn av Up-and-down, her.

Hei!

Har et lavkarbokosthold om dagen. I neste uke skal jeg på en undersøkelse på sykehuset som innebærer at jeg i to dager bare kan innta klar drikke (saft, brus, te, kaffe, lettøl..). Hvordan skal jeg klare å få dette til å fungere? Normalt ville man jo valgt kaloririke drikker for å kompensere for behovet for mat, men det kan jeg jo ikke. Er det mulig å innta noe lavkarbo-drikke som fungerer? Vil det gå ut over forbrenninga dersom jeg ikke spiser på to døgn?

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat