Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-08, 21:19   #4
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Må faste 2 dager - hva gjør jeg?

Opprinnelig lagt inn av Up-and-down, her.

Hei!

Har et lavkarbokosthold om dagen. I neste uke skal jeg på en undersøkelse på sykehuset som innebærer at jeg i to dager bare kan innta klar drikke (saft, brus, te, kaffe, lettøl..). Hvordan skal jeg klare å få dette til å fungere? Normalt ville man jo valgt kaloririke drikker for å kompensere for behovet for mat, men det kan jeg jo ikke. Er det mulig å innta noe lavkarbo-drikke som fungerer? Vil det gå ut over forbrenninga dersom jeg ikke spiser på to døgn?

Hva med buljong?? Du får flere typer, og de er klare, selv om de er litt lysebrune. Men ikke mørkere enn en kopp te. Har vært igjennom det samme selv med faste før mageundersøkelse bl.a, og brukte buljong for og få følelsen av noe salt og ikke bare "søtt" som saft o.l
Det finnes grønnsaks og kylling og kjøttbuljong. OGSÅ uten sukker. Da får man i allefall litt følelsen av og "spise" litt. Spis den med skje hvis du vil, for da føles det ut som et måltid.
Lykke til! Vet det er en utfordring, MEN dette greier du!

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat