Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-08, 09:46   #29
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 47
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Passer ikke inn

Jeg tror kanskje at nye til forumet opplever at alle lever strengt. Dette har nok litt med at de som er "strenge", er veldig aktive, legger ut gode oversikter over hva de spiser og hvor mye karbo de har spist i løpet av en dag. Dette for å kunne følge med på sin egen utvikling og kunne gå tilbake og se hva som kanskje bremser nedgang, og ikke minst for å kunne få tilbakemelding fra andre som også lever lavkarbo.

Jeg er en av MANGE her inne som ikke skriver opp dagsmeny, eller teller karbo. Jeg spiser generelt lavkarbo og er aktiv her inne fordi jeg vil lese om andres erfaring og diskutere lavkarbo og alle andre mulige ting. Og jeg er her for OPPSKRIFTENE! Oj, hva skulle jeg gjort uten oppskriftene!!
Jeg telte karbo de første ukene på lavkarbo, dette fordi jeg da kunne se hvordan jeg lå an. Nå vet jeg hva som er smarte valg for meg..
Og; det er nok ekstremt få her inne som ikke spiser noen raske karbohydrater innimellom! Noen ganger er det en planlagt utskeielse, andre ganger sprekker vi og uansett er det fint å kunne "snakke" med noen om det, noen som skjønner hvorfor vi henger oss opp i det at vi spiste en kakebit..
Alle er da velkomne her. Jeg foreslår at du surfer litt i journalene...Mange forskjellige mennesker her, som velger å leve på forskjellige måter!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat