Internett og virkelighet?
Det er litt kjedelig når en tråd sporer helt av tema, så jeg følte for å lage en ny tråd for å stille noen spørsmål ved ting som altså ble nevnt i en annen avsporing. 
Trekker du grenser mellom 'nettsamfunn' og 'virkelighet'? (Hvordan, hvorfor?) Hadde det som diskuteres på dette forumet, som et eksempel, vært annerledes, eller mer virkelig, dersom vi alle hadde møttes i et og samme rom noen kvelder i uken heller enn å kommunisere via tekst?
Gjelder andre regler for skriftlig kommunikasjon enn muntlig?
Har du opplevd å bli venner med noen gjennom skriftlige fora, eller er dette ikke noe du ser på som en mulighet? (For hvordan kan man bli glad i noen skriftlig hvis man ikke mener disse tingene er virkelige?) Er det man sier i en e-post eller en tekstmelding på noe vis mindre gyldig enn noe man sier over telefon?
Bare spørsmål, fra min side, uten at jeg vil utdype nærmere om mitt eget standpunkt ennå (skjønt jeg tror det går klart frem av spørsmålene jeg stiller) Håper dere har noe å si om temaet!
(Vil presisere at jeg ikke mener å angripe noen eller deres meninger - jeg er oppriktig nysgjerrig på hvordan folk forholder seg til kommunikasjon i forskjellige former)