Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-08, 14:33   #5
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Litt pinlig men.....

Kommer sikkert flere etterhvert som kan fortelle mer. Men bidrar med litt i mellomtiden. Leser i øyeblikket boka "bedre uten brød" og ser at Lutz sier det er helt normalt å bli forstoppet til å begynne med. Særlig om man tidligere har hatt problemer med forstoppelse. Jeg valgte å prøve en papayapure som heter Caricol-tatt med på intuisjon da jeg var i helsekosten for å kjøpe cocosa. Den inneholder naturlige enzymer som stimulerer til å tømme tarmen. Anbefalt 1 prosjon om dagen, og gir under 2 karbohydrater. Har brukt en halv eske og ikke trengt mer senere. Vurderer om jeg skal la bestemoren min på over 90 få prøve resten. Ellers vil det ofte regulere seg etterhvert. Cocosa skal også hjelpe. Eventuelt linfrø..
Mer om caricol finner du eventuelt på ww.soma.no
Lykke til

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat