Jeg har vært borti Mac for noen år tilbake. 10 kanskje. Den gang var det alltid litt problematisk med kommunikasjon med PC'er. Og trøblete med programmer osv.Det var færre program å få til Mac og dyrere. Dvs. det var flere grafiske program til Macen da. Det var den som ble brukt til grafisk fremstilling den gang. Rådyr den gang.
Nå er jo disse problemene borte for det meste vil jeg tro. og jeg tror Macen er kjempefin....er alikevel litt usikker. Sambo har lyst på Mac pga bildebehandlingsprogam osv. Han mener at det trolig er bedre på en Mac.... Trolig.
Kanskje er det fortsatt sånn at mange synes den er dyr? Du kan jo ikke bruke alle de programmene du har liggende.... eller låne...(noe som ikke er lov uansett, men...)
Nå har jeg ikke vært borti Mac ellerr noen som bruker det på lenge...så vet sannelig ikke jeg....
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
|