Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-08, 20:22   #6
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Resultatet av en karbo-helg i London

hmm, tok 2 wienerbrød og kaffe kl 10 på jobben igår.. Spiste min vanlige lunsj, men... fra kl 14 var det zombie-tilværelse. Etter skikkelig middag og en liten skitur med ungene på skitrening var energien tilbake. Huff...

Før sov jeg alltid meg gjennom barneTV med ungene. Har sett masse barneTV de siste månedene :-)

Diskuterte med noen på jobben. De måtte spise hver 3 time for å holde koken. Jeg sa at jeg egentlig ikke trengte å passe på å spise for jeg holdt koken selvom jeg var sulten, bare det jeg spiste før på dagen var lavkarbo. Men uten å ha opplevd det selv er det ingen som forstår ;-)

Kosholdet, trening, restitusjon og energi funker. Sper på med litt karbo rett etter slitsom trening. For da klarer jeg å regulerer blodsukkeret over lang tid likevel. Litt gleder kan man ha. Kjøpte is idag etter en tur på treningsstudioet. Nam...

Og så er det nå 3,5 måned siden jeg var syk sist. Ungene og folk rundt har vært syke, men jeg har ikke blitt syk. Joho !

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat