Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-08, 13:33   #3
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Forvittet,jeg???

kan jeg få si min erfaring med herbal life uten at du skal oppfatte som kritikk?

jeg har gått på lavkarbo i snart to år... har opplevd flere platååer der jeg har vært fortvilt og desperat.. så kom jeg inn på dette med herbal life... tenkte at det ikke kunne være såå ille siden det var bitte litt likt... og da slapp jeg jo å stå ved ovnen og lage mat hele tiden ....

tvang i meg shakene..... spiste litt barer.... tilførte litt frukt ( noe jeg hadde savnet ) resultatet var : opp 5 kg.... på to uker.... holdt ut i to uker til ... men resultatet var enda opp 2 kg.... gikk tilbake til vanlig mat... må si at jeg kommer aldri til å gå tilbake til pulver... eneste pulveret jeg får i meg er fra proteinpulver de dagene jeg trener.....

og de barene inneholdt mye karber om jeg husker rett?

jeg er en av de som har prøvdt ALT.... så har mye erfaringer med pulverkurer som lover mange minus kiloer....

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat