Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-08, 14:19   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Vi burde lage en lavkarbo kokebok!

Opprinnelig lagt inn av paprika, her.

Vi burde samle alle de beste rettene på dette forumet, og rett og slett laget en kokebok. Jeg har mye erfaring med å fotografere mat, og jobber i tillegg som forfatter. Hva hvis vi samler en liten gjeng som har lyst til å være med på en langhelg med baking, steking og koking? Vi lager retter som dere på forumet har stemt frem. Etterpå stemmer vi på hvilke retter som skal være med. Vi må lage maaange. Jeg setter gjerne huset til disposisjon - vi har ganske stort kjøkken. Jeg bor på Finnøy, så da er det kanskje mest aktuelt med folk fra Rogaland. Dersom noen vil komme tilreisende fra andre, har vi plass til overnattingsgjester også.

Er ikke dette en god idé? JEg tror det kan bli kjempebra!

Det hørtes kjempespennende ut paprika ! Kommer du på treffet i Stavanger tirsdag 4. mars kl. 1800, så kan vi snakke mer om det der ?