Sv: Vi burde lage en lavkarbo kokebok!
Kjempegod ide! Virker jo som vi har ressurser her både på det ene og det andre feltet, nå mangler det bare at noen presenterer seg som forlegger... 
Jeg bor på østlandet, altså et godt stykke unna.. men hvis det blir en skikkelig koke-helg av det, og det blir en helg som passer, er jeg gjerne med! Har aldri vært i Rogaland, så da er det vel på tide!
Jeg er ingen kokk, men jeg er flink til å lage mat. Har gjort en del catering-oppdrag, så jeg har fått litt trening i å få maten til å se pen ut også...
Og vi må ha med detaljert næringsinnhold på alle retter, slik at folk kan velge selv alt etter filosofi de følger.. En del retter kan jo ha alternative ingredienser også, med mer eller mindre fett og karbohydrater..
Og egne kapitler for frokost, lunch, middag, mellommåltider, festmat, koseretter, brød...
Og jeg foreslår at rettene er tilpasset 1 eller 2 personer, men med mål som er enkle å gange opp.. De færreste har med seg hele familien på lavkarbo (enda)
Bare rask babling fra meg, skal i 40-års dag.. Spennende å se om fler hiver seg med så vi får til dette! 
|