Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-08, 09:28   #10
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye vann er for mye?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Innimellom så kjenner jeg at jeg ikke orker mer, da drikker man jo ikke mer. Kjenn etter og hør på hva kroppen sier! Du kjenner jo når du kjenner deg tørr, og når du kjenner deg balansert.

Jeg har nesten ikke tørste -følelse. Aldri hatt det. Har vært dehydrert på grensen til det farlige flere ganger. Blir kvalm av å drikke mye og kan fint klare meg i timesvis uten å merke at jeg blir det minste tørst, selv i 40 varmegrader eller etter en hard treningsøkt.
Må tvinge meg til å drikke vann (som jeg aldri har likt, dårlig kommunalt vann der jeg vokste opp) og bare det å huske å drikke er en kamp i seg selv.

Må ta tabletter med drikke, så da prøver jeg å få i meg litt ekstra når jeg først må drikke noe.

Jammen er folk forskjellige!