Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-08, 15:45   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Heiheiheihei! (Presentasjon og spørsmål)

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle overleve så mye som et døgn uten masse karbohydrater, men her sitter jeg etter mer enn 6 uker og har bare hatt en liten kakesprekk.

Hadde noen fortalt meg at kroppen min skulle finne seg i å leve uten karber hadde jeg ledd høyt, men sannheten er at jeg har det mye bedre uten ulumskhetene. Tror faktisk jeg egentlig ikke tåler karbohydrater.

Tenk om noen hadde fortalt meg dette for mange år siden?!?!??! Tenk om noen hadde giddet å opplyse meg om at kroppen min trengte fett for å forbrenne fett bare den ikke fikk alle disse karbohydratene i tillegg?!?!?
Da hadde jeg sluppet mye, gitt.

Har ikke gått ned mye på disse ukene, men har sittet i sofaen med ødelagt ben de siste 3 ukene uten å ha lagt på meg noe som helst! Bare det må da være en god grunn til å fortsette med ketolyse!