Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-08, 21:24   #11
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Resultatet av en karbo-helg i London

Jo Tommygutt, det er det bakterier får i laboratorium.. og gjelder iallefall bakteriene i vår kropp. Det er nok derfor vi lavkarbere reagerer så kraftig på karbo også, tror jeg. Våre tarm og magebakterier går helt amok når de får karbosjokk ! Samme med bakterier i munnen. Bare kjenn etter på belegg på tennene. Jo mer sukker jo mer belegg og bakterier i munnen som gnager på tannemaljen...

Den viktigste delen av immunforsvaret er mage og tarm. Om denne er sunn og frisk, funker godt og har den rette typen bakterier så blir vi rett og slett mindre syke !

Jeg får kommentarer jeg og, gidder ikke ordne så mye, så jeg spiser rå egg og fløtedrikk på jobb. Da er jeg 100% konsentrert helt til kl 17 så...
Det er noe religiøst over mat og kosthold. Blir så lett diskusjon og folk reagerer veldig fort følelsesmessig. Jeg er vant til å gå egne veier så jeg bryr meg ikke lenger...

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat