Opprinnelig lagt inn av Distrea, her. jeg tar det ikke ille opp jeg asså for jeg hadde ikke kunnet gjøre det noe bedre disse dagene som det har vært bursdagfeiring. Det får holde at jeg er helt asosial med maten resten av tiden og datteren har bare bursdag en gang i året Absolutt - jeg synes det hadde vært leit om jeg ikke kunne ha tatt noe litt ekstra "bursdagsaktig" til sønnen mins bursdag. Det er jo noe med å kose seg litt sammen, også med noe kakedill ED legen min sa faktisk at det ikke gjorde noe om man spiste litt annet en dag, var man bedt bort skulle man gjøre det, spise lite og ikke ha dårlig samvittighet for det, som hun sa... det er uansett lite kcal også på denne dietten. Jeg sa jo at jeg skulle holde meg unna slike festligheter... men da hadde jeg nok glemt at jeg hadde datter som fylte år Vi er jo også veldig forskjellige, noen tåler mer enn andre også. Jeg fikk beskjed om å ikke spise noe annet, evt et ekstra egg eller litt skinke, og selv nå på fase 2 bør jeg absolutt ikke ta noe "ulovlig". I verste fall noen nøtter eller 80 % mørk sjokolade, men at jeg da måtte regne med å falle ut av ketosen...og det vil jeg jo ikke jaja... gjort er gjort og spist er spist. Nå blir det kun de enkle produktene som jeg ikke trenger noe ved siden av eller melk til
Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.
jeg tar det ikke ille opp jeg asså for jeg hadde ikke kunnet gjøre det noe bedre disse dagene som det har vært bursdagfeiring. Det får holde at jeg er helt asosial med maten resten av tiden og datteren har bare bursdag en gang i året Absolutt - jeg synes det hadde vært leit om jeg ikke kunne ha tatt noe litt ekstra "bursdagsaktig" til sønnen mins bursdag. Det er jo noe med å kose seg litt sammen, også med noe kakedill ED legen min sa faktisk at det ikke gjorde noe om man spiste litt annet en dag, var man bedt bort skulle man gjøre det, spise lite og ikke ha dårlig samvittighet for det, som hun sa... det er uansett lite kcal også på denne dietten. Jeg sa jo at jeg skulle holde meg unna slike festligheter... men da hadde jeg nok glemt at jeg hadde datter som fylte år Vi er jo også veldig forskjellige, noen tåler mer enn andre også. Jeg fikk beskjed om å ikke spise noe annet, evt et ekstra egg eller litt skinke, og selv nå på fase 2 bør jeg absolutt ikke ta noe "ulovlig". I verste fall noen nøtter eller 80 % mørk sjokolade, men at jeg da måtte regne med å falle ut av ketosen...og det vil jeg jo ikke jaja... gjort er gjort og spist er spist. Nå blir det kun de enkle produktene som jeg ikke trenger noe ved siden av eller melk til
You go girl - jeg heier på deg