Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-08, 09:48   #16
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life Er det bare jeg som er skeptisk?

Nå har jeg ikke vært inne på hjemmesiden deres, så jeg har ikke satt meg helt inn i denne dietten.

Slik jeg ser det, så er den maten Easy-life oppfordrer til å spise i samsvar med Fedons anbefalinger, og er dermed lavkarbo.

Hvorfor skal lavkarbo være så fokusert på fett? Jeg spiser lavkarbo, men jeg spiser ikke så mye fett, men jeg er her inne og er absolutt en lavkarber. Det er forskjellig hvilken lavkarboretning vi ønsker å følge... I tilegg fokuseres det her også på trening, som er veldig positivt. Det er bra for kroppen å trene. Selv om ikke alle behøver å trene for å gå ned i vekt, så er det bra for kroppen.

Når det gjelder den pulvergreia er jeg skeptisk som mange andre. Jeg er i utgangspunktet imot slike pulverkurer (bortsett fra ED siden man blir fulgt opp av lege) men det positive med easy-life er jo at man får oppfølging og går over til lavkarbo da.