Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-08, 12:07   #2
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Får i meg for lite fett! Hjernevasket?

Rart med hvor fast noen ting sitter i oss.. Jeg kjenner at jeg fremdeles har lett for å tenke nå er jeg er "flink" om jeg ikke spiser meg mett en dag
Mindre kalorier inn gir vekttap... Har opplevd i 20 år at det ikke stemmer med min kropp. Men "hjernevasket" av meg selv og andre til å tro at det er bare noe jeg innbiller meg.
Er mange gode tips her inne om fett da
Selv er jeg veldig glad i cocosa, og har en skål stående på kjøkkenet og spiser 1 ts eller 3 stadig vekk (i øyeblikket med bringebær i - nam). Har ostehøvel og bruker på smør. Så tar en skive over maten jeg har laget. Liker smaken jeg da. Har begynt bruke rød palmeolje og rører det f.eks inn i kjøttdeig til kjøttboller. Masse lykopener og betakaroten i tillegg til fettet. Eller EV olivenolje over litt salat eller maten.

Det går an å forandre tankene, men siden de har fått slå rot uimotsagt så lenge tar det litt tid. Hardt arbeid, men verdt det

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat