Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-08, 13:47   #3
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Får i meg for lite fett! Hjernevasket?

kom bare på et par ting til jeg ville nevne. Mange gode kaldpressede oljer ute i handelen altså, som kan brukes til å gi smak på salater eller grønnsaker f.eks. Bare pass på hvor mye, eller lite helst, de tåler å varmes. Jeg heller gjerne litt på når maten er på tallerkenen.
Nøtter er jo også en god fettkilde. Jeg tar gjerne noen macademianøtter, og kjører de i hakkeboksen til stavmikseren til jeg får et nøttesmør. Tar en osteskive og ruller rundt 1-2ts av nøttesmøret. Synes det er veldig godt og mettende !! eller tar et økologisk eple og skjærer i skiver (funnet ut at det ikke trigger mitt søtbehov..) og smører godt med nøttesmør på epleskivene men nøtter kan jo godt spises som de er også

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat