Tråd: Målet?
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-04, 22:18   #24
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ja, jeg har et par artikler å oversette ang vekt/mål/utseende/selvbilde etc ...... når skal jeg få tid til DET da ?? *phu*

Hva som er "pent", "slankt" eller ....kommer an på øyet som ser. For min venninde på 120 kg er jeg TYNN, - for min venninde på 50 kg er jeg tjukk. For meg selv er jeg meg, rund, frodig, som godt kunne tenke meg å passe inn i klærne i skapet ...bl.a. bunaden, - og bevege meg på en badestrand uten å føle meg utilpass i badedrakt (jeg har speil på veggen og en sterk estetisk sans som spiller inn på min selvfølelse, jeg syns rett og slett ikke det er pent med valker som henger og dingler overralt eller gamle toppløse damer med puppene på knærne ! Alle kropper er vakre på sin måte, men forskjellige kropper appelerer til forskjellige mennesker). Det er MEG det handler om, ikke hvordan andre ser meg.... Kropp og vekt føles forskjellig for alle. Når man blir eldre blit man mer avslappet (ref gamle toppløse damer med pupper på knærne, - eller slengt over skulder'n for den saks skyld...)

Reklame med tynne sunne/tynne usunne kropper kommer vi aldri forbi... å si at mennesket i reklamen ser anorektisk ut er vel å trekke det vel langt ?? Har sett adskillige anorektikere, både i "real life" og i dokumentarer om emnet..

Ser en veltrent slank kropp jeg.....( i annonsen) men som sagt... det er øyet som ser...

Sist redigert av Nille : 02-04-04 kl 12:56.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat