Sv: Internett og virkelighet?
Ja, da må du sannerlig foreta en grundig oppklaring her, for når en går tilbake og kikker på den tråden som heter "Passer ikke inn" forekommer det flere innlegg hvor både du og flere andre bruker det ordet.
Veldig kjapt etterpå kom det flere tilbakemeldinger fra andre om at de reagerte på ordvalget og hvorfor kunne dere ikke bruke et annet uttrykk stedet.
Da svarte du, og jeg siterer:
Fordi jeg ikke ser noen grunn til å la vær, folk skjønner betydningen, og dette er et nettforum. Jeg antar at de som er så hårsåre at de ikke tåler å se skrevne ord ikke er på forum, hvor folk tross alt skriver som de vil.
Vet ikke helt hvor mange måter du mener utsagnet ditt kan tolkes på, men for meg høres det veldig ut som om:
"Jeg driter i hva dere andre føler, det er deres problem og jeg sier det jeg vil!"
Jeg har flere ganger nevnt her at når du leser folk tar seg nær av akkurat det ordet du bruker, burde DET være vitsen du trenger for å la være.
Det skal bare LITT empati til fra din side, ikke mye engang!
Du har hatt nok av muligheter til å rette opp i "misforståelsen" her, men foreløpig tror jeg vi har til gode av å se det. Jeg synes iallefall at de siste postene dine bare underbygger tolkningen av utsagnet ditt ovenfor.
Men du må gjerne klare opp nå, det hadde vært forfriskende med et ordentlig argument fra deg i denne debatten her.