Sv: Dr. Torkil! Lurte på noe?!
Tusen takk for svar!
Etter å ha måtte innsett at kroppen min trenger hvile fordi den nekter å gi slipp på kiloene, så tenker jeg å prøve en ny vri! Jeg er hellig overbevist om at lavkarbo er svaret og at vanlig kaloritelling og Grethe Roede ikke er noe for min kropp! Dette også på grunn av at jeg er meget hormonsensitiv og fort får ubalanse i hormoner!
Jeg føler meg ikke hjemme i min 86 kg store kropp med mine 173 cm! skulle så ønske at det var en sikker og effektiv løsning for meg og, men må nok smøre meg med en større porsjon tålmodighet og ta vekttapet, som du Torkil sier, som en bonus!
Vanskelig når man mistrives i sin egen kropp, men har jo ikke noe valg! SÅ, jeg har nå bestilt meg søskenvogn (TFK) og skal gå hvorenn jeg skal! Iallefall så langt det praktisk lar seg gjøre! Det blir baby og 3 åring i vogn og 7 åring på sykkel når han må være med! Samboer er mye borte så derfor jeg har anskaffet meg søskenvogn! NÅ skal det trenes!! I tillegg er målet mitt å spise mer regelmessig og prøve å følge et eget sammensatt lavkarbokosthold! Skal bruke lavkarbo.no! Blir jo ikke ren ketolyse da, men spør sikkert om ting her inne likevel! Blir en slags Ketolyse light!
He, he....vet jo at det enten er ketolyse eller ikke da, men lar meg selv få lov til å "late" som siden jeg ikke har noe valg!
Wish me luck, for dette er en ren prøvelse for meg! Har aldri måtte slitt så mye med å ikke gå ned i vekt eller ei veid så mye ekstra før jetter jeg ble gravid! Jeg håper selvfølgelig å gå ned 15 kg til sommeren, men har vel innsett at jeg først og fremst må trygge kroppen min og fokusere på å spise sunt og trene!
Takk for at akkurat DU leste, og ha en fortsatt fin uke! 
|