Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-08, 21:37   #40
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Internett og virkelighet?

Joda Eirian, jeg har lest denne tråden, samt dine innlegg både to og tre ganger, for å la tvilen komme deg til gode og sjekke hvor det kan være jeg har "misforstått" det du sier.

Ingen av dine innlegg gjør noe i nærheten av å forklare eller utdype dine utsagn i tidligere tråd, til tross for at du har flere ganger blitt bedt om å svare på tiltale og gitt mulighet til å utdype.

Jeg ser ingen steder hvor du tilbyr noen forklaring på eventuelle misforståelser eller en unnskyldning til de som har tatt seg nær av det.

Det at jeg må "mene og tro hva jeg vil" beviser nok en gang at du har absolutt null respekt for de du omgås med her på forumet.
Jeg får bare takke de øvrige makter for at jeg ikke har ansvaret for oppdragelsen din på et permanent basis, men jeg synes det er synd at en slik arrogant holdning skal forekomme her.

Sist redigert av Smula : 04-03-08 kl 21:49.
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat