Sv: Farge på stixen og ikke vektnedgang, hvorfor?
Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.
Nå ser jeg fra andre tråder at du sliter. Drikker du nok vann nå, har du fiksa å hoppe over sjokkis, og har du klart å kutte pepsi.maxen?
Sliter litt ja, men dette spørsmålet var egentlig bare en sånn tanke jeg har hatt i hodet en stund. Drikker ikke pepsi max, men cola light. Ifølge Torkil er jo dette lov. Da er det verre med tyggisen og de sukkerfrie pastillene egentlig Å når det gjelder sjokoladen så klarer jeg stort sett å unnvære vanlig sjokolade nå, men spiser en bit nå og da av 70 % eller 86 % sjokolade. Regner inn karbene fra dette selvfølgelig.
Jeg har funnet ut at jeg må prøve meg fram til hva det er som fører til å vekten ikke går ned så mye. Denne uka regner jeg ikke med noe vektnedgang da jeg på søndag ble så forbannet lei og skeiet ut med pizza og makaroni. Vet det har ødelagt kuren for meg noen dager, men det må jeg bare tåle. Kan bare skylde på meg selv! Men jeg synes likevel at jeg har vært flink tross alt som ikke har spist pasta, ris og lignende på over 1 måned. Det trodde jeg egentlig var umulig. Og jeg som trodde jeg var avhengig av potet...... Har ikke savnet potet i det hele tatt så langt faktisk 
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|