Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 09:34   #13
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien
Smile

Sv: Beregne Energiprosent

Hei. Dette var bare så supert synes jeg, takk skal du ha!
Men jeg har et spørsmål angående verdiene av det du har lagt inn. Hvor har du funnet dette? Noen av tallene stemmer ikke med de jeg har skjønner du så jeg lurer på hvor feilen ligger. Ta f.eks kjøttdeig fra Gilde. På min kjøttdeig tatt opp idag står det null karber, men i tabellen din står det 0,3. Og for egg står det 0,9 i den store matvaretabellen, mens du opererer med 1,4. Hva er det som er rett egenllig??

Håper du kan gi meg noen tanker og tilbakemeldinger rundt dette da jeg blir litt usikker på hvilke tall jeg skal velge når jeg legger innn maten jeg har spist i tabellen din

Igjen, tusen takk for et kjempefint verktøy!!

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat