Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 10:28   #9
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 57
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Farge på stixen og ikke vektnedgang, hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av beate, her.

Har holdt på siden 21 januar å da synes jeg 3.4 kg er lite. Ihvertfall om man tar i betraktning at en del av dette jo også er vann!! Har tross alt mye å ta av, og med dette tempoet vil det ta meg, tja leeeenge før jeg er kvitt det jeg skal

Har et mål om å komme ned på 75 kg i første omgang, jo før jo heller. Har planer om å starte et nytt forsøk på å få barn igjen, men vil helst ikke begynne med den vekten jeg har nå. Skjønner nemlig at det vil bli kjempetungt for meg om jeg blir bortimot 100 kg under svangerskapet, jeg er jo tross alt bare 1.65 høy Og jeg har forresten også erfaring med stor vektøkning fra forrige svangerskap, det er derfor jeg tenker slik jeg gjør. Men samtidig kan det bli litt bedre denne gangen da i og med at jeg nå er kjent med lavkarbo kosthold.

Tror det beste er å glemme vekta litt, og fortsette i den gode stimen du er (lett å si, jeg veit..). Vektnedgangen vil gå i rykk og napp..noen ganger går det tregt, og så slipper plutselig kroppen flere kilo igjen. Måler du deg??

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat