Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 10:47   #10
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Smile

Sv: Farge på stixen og ikke vektnedgang, hvorfor?

Jepp, måler innimellom ja. Men lite fremgang der gitt Tror ikke de kiloene jeg har gått ned er tatt fra mage for å si det slik, det virker heller som det er blitt litt færre celulitter på ridebukselårene, noe som sikkert har med vanntapet å gjøre

Skal prøve noen dager med litt strengere variant nå tror jeg, og sjekke det jeg spiser slik at jeg ligger innenfor det som Skaldemann sier. Skaldemann og Ketolyse er jo egentlig ganske likt da med unntak av at han har færre karber i kosten sin. Så får vi se etterhvert hva det blir til. Skjer det ikke så mye må jeg vel bare sette igang med å prøve å få et barn til likevel, synes ikke jeg har tid til å vente så altfor lenge

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat