Jeg har mest lyst til å grine!!
Fy søren!! Nå er det nummeret før jeg gir opp!! Til tross for at jeg har vært superflink (synes jeg selv da) kuttet ut alt som heter brød (inkl knekkebrød), mel,sukker,pasta, ris og alt med høyt karbo innhold + sluttet å drikke pepsimax og kuttet ut suketter i theen så bare øker vekta!! Gikk ned 5 kg første uka, men nå er det 2,5 kg på igjen! jeg forstår ikke hvordan det er mulig.. jeg er da ENDA flinkere nå i disse dager en da jeg gikk ned de kiloene.. masse vann drikker jeg, og i går gikk jeg i 2 timer.. Måltidene mine (kan sees under dagbøkene "tonjes vei til et sunnere liv"... men har spist enda sunnere siste dagene en hva som er loggført) består av masse grønnsaker til hvert måltid og masse proteiner.. Kosttilegg tar jeg i form av Cocosa også. Og som jeg skrevet, så har jeg kuttet ut alt søtt.. naturlig som kunstig (spiste litt Atkinsbarer, og ting med natreen før, men det har jeg også kuttet ut) .. Hva pokker gjør jeg feil??? (jeg vet jeg ikke burde veie meg så ofte da men. har egentlig ikke veiedag før til mandagen.. But can't help it!)
HJELP!!