Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-08, 12:30   #2
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Har gått noe opp i vekt. Noen tips?

Hei, kommer med mine alternativmedisinske betraktninger igjen jeg da. Trenger jo ikke ta det til deg.
Forresten veldig spennende med LP. Og kjempehyggelig å lese at du har hatt slik effekt av det.

Men tilbake til en mulig forklaring..
Husker bare noe en av mine lærere på Norsk Akademi for Naturmedisin fortalte. Han er lege og har lang erfaring og mye kunnskap.
Det han sa var i forbindelse med homeopati, at hvis man ga et riktig middel etter at noen hadde vært syke lenge ville personen blomstre litt opp og få mere appetitt på livet. I denne prosessen ville mange ofte legge på seg noen kilo. Med mere energi vil man prøve få med seg mere av det som skjer. Kroppen vil også nyttegjøre seg energien bedre. Dette vil i følge han justere seg ganske kjapt og forsvinne igjen. Og er altså noe han har observert over mange år, men gjelder naturligvis ikke alle. Vi er jo så forskjellige.
I min forståelse vil en prosess som LP også kunne virke slik.

Men det er vel også en stor mulighet for at musklene vil bygge nå når du er i gang og i forhold til hva jeg skrev over kanskje bygge raskere nå?
Tror at om du kjenner på kroppen vil appetitten og inntaket regulere seg selv etterhvert

Personlig ikke så glad i cola light da i forhold til sunnhet, men prøver ikke dytte altfor hardt mine meninger over på andr
Og du drikker jo ikke så mye

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat