Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-05, 08:53   #11
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

ikke fortvil tonje...veit det er lett for meg å si..veit akkurat åssen de tallene på vekta kan påvirke humøret ja..ikke noe ok.men prøv å vei deg KUN 1 dag i uka,,,,ser nok bedre resultater da....ikke så mye greie på din kur..men jeg trur kansje det blir litt vel mye grønnsaker kansje..er jo en del karbo i det og da..men du er jo super flink altså,prøv en stund til sånn du driver nå så ser du nok resultater.og stress kan påvirke vekta ja,har jeg erfart mange ganger sjøl,har tenkt altfor mye på det,,ikke lett å la vær når man skal slanke seg akkurat da

stå på tonje...nå skal jeg jo til deg om en times tid,så da kan vi prate litt og kose oss,håper du får litt mere mot da vennen.
kooooooooooooooooooooooooooooooooooooos

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat