Tråd: fettfordeling
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-05, 13:47   #17
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

svært lav, for meg kan det i værstefall bety at fettprosenten må ned til 6- 8 % før magerutene synes.

Mageruter ja. Hos meg syns stripa i midten og på sidene, men de på tvers har jeg bare en og en halv av ! (den øverste og litt, så det kommer seg) Og nedenfor navlen er det ikke striper i det hele tatt Det er igrunnen DER problemet ligger. Nedenfor navlen altså. Med min bygning, - når jeg er "normalt" sunt slank ligger fettprosenten min på rundt 23-24 % (normalt for kvinner i min alder). Når jeg er tynn og trent (har vært det også for tenk !!) - og da mener jeg tynn.... har fettprosenten ligget på under 19%. Tror det er veldig forskjellig fra person til person. Nå ligger den på 33-34 (sier målene) eller 29 sier Tanita vekta til MHM. Og de fleste av de prosentene er samlet nedenfor navlen Mest på lårene - og for å være spesifikk: PÅ INNSIDEN AV LÅRENE !! Og dette, mine damer og herrer, kan IKKE fettsuges. Har snakket med kirurg (spesialist), og han sa at de måtte fjerne hud også om de suget ut fettet mitt der...... fordi huden min ikke ville trekke seg så mye sammen etterpå ! Er visst for gammel og har for lite elastisitet i huden akkurat der... *sukk* Er det rart jeg sukker ??

Jaja, jeg er jo fornøyd med kroppen MED klær på. Og jeg føler meg vel ! Og jeg ER sunn & forholdsvis frisk. I dette landet er det jo ikke mange månedene jeg løper rundt i bikini eller badedrakt heller ! Og ellers,( - ja Anne, som du sikker husker, det har jeg jo sagt før). Uansett hvordan jeg har sett ut har jeg aldri fått noen klager fra det motsatte kjønn på min kropp eller utseende.....snarere tvert i mot tror jeg menn liker damer som ikke sliter buksene fra innsia og ser ut som "stick insects". Myke og gode damer er best ! Så sier vi ikke mer om det !

Nå spora jeg jammen helt av her !!