Opprinnelig lagt inn av TonjeKB
Jo men ærlig talt!! Et forum kan man jo bare logge seg på igjen og lese alle meldingene man har gått glipp av.. en tv serie man misser, får man ikke lett opp igjen.. Og hva er så lite voksent å sitte her til langt på natt?? Er ikke alle som har samme døgnrytme som deg, og det må du bare akseptere.. DE skal jo ikke straffes for at du ikke klarer å legge deg til riktig tid! Selv har jeg barn, og kan ikke sitte her langt utover natta.. men jeg er da ikke misunnelig på de andre som har muligheten til det.. Skulle jeg stengt og avsluttet alt jeg var misunnelig på her i verden, så hadde det jammen vært mye som var stengt du!!
Misunnelig, hva har du det fra? Tanken min var bare at det ble lettere å gå å legge seg hvis de ikke hadde noen grunn til å være oppe for. Voksne personer bør være ansvarfulle og med det ta ansvar for egen og sine barns helse. Da er det viktig at det spises riktig og kle seg etter været og legge seg i til riktig tid. Å holde forumet oppe er som legge frem godterier til en som prøver å slanke seg.
|