Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-05, 14:13   #20
Tiril77
Seniormedlem

Tiril77 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 48
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Anne

Lindberg holder litt igjen på dette med å spise mye fett når en skal ned i vekt. Må fokusere litt på kalorier og da sier han, men er veldig opptatt av at du skal få i deg riktig fett. Essensielle fettsyrer er viktig.

Jeg synes at 44 ss cocosa er mye om dagen. Det tror jeg absolutt du kan misnke på. Jeg tar en tskje om dagen og Kaldpresset olivenolje en ss på salaten. Tror det er nok. Jeg har ikke lest noe sted i Lindbergs bøker at en skal spise store mengder av fett , men det en spiser skal være sunt fett. Naturlig inntak i mat tror jeg er fint. Du kan spise mer om du IKKE slanker deg, og bare ska spise sunt. For riktig fett ER sunt.

"....men ikke spis meg da...for etter meg kommer en som er mye større....og hun kan mye mer enn jeg...."

Bare for å si at jeg vet mindre enn mange om dette...men riv ruskende gærnt er et nok ikke

Takk for svar jenter Så hvis jeg tar 1 ts med cocosa og en ss med udo's choise (har kjøpt det i dag, men ikke fått prøvd det enda) over salaten så burde det være mere en nok???

Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat