Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 22:50   #14
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg feil?????

[quote=tulla;416311]

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Heisan Iset!
Har sett mange gode tips av deg her, men er du ikke vel bastant nå Jeg har også gått ned 60 kilo, og jeg veide meg hver eneste dag. For meg var det en fin måte å ha kontroll på, slapp å lure på hva jeg hadde spist galt om jeg gikk opp noen gram en dag. Jeg visste det sånn stort sett, fordi jeg visste hva jeg hadde spist akkurat den dagen. Har også både venner og søster som har gjort det samme, med stort hell Og ikke nok med det, jeg leste meg opp stort sett via artikler i ukeblader etc... og komponerte der igjennom min egen "kur", noe ala Fedon. Noe fungerer for noen, andre ting fungerer for andre.

Først, gratulerer med flott vekttap.
Nei jeg synes ikke jeg er for bastant når jeg ser at dette ikke funker for Smurfine. For deg funket det, for henne gjør det jo tydeligvis ikke det siden hun er FOR opphengt i vekten. Det blir en psykisk depressiv greie for mange. Husk at man ofte ikke kan se på vekten om man spiser feil eller ei ved å veie seg hver dag, for vekten svinger helt naturlig enten man spiser riktig eller ikke. Først etter ca. en uke vil man få et klart resultat, egentlig. Mener du seriøst at om du hadde gått opp 50-100 gram fra dagen før, hadde du utelukkende spist feil den dagen?
Jeg har nok bare sett altfor mange triste eksempler på folk som gir opp etter kort tid fordi de veier seg hver eneste dag og blir manisk opptatt av vekten, til tross for at den svinger pga. mens, temperaturer, fordøyelse og andre ting.