Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-05, 14:31   #38
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Men deg om det.

Nettopp!

Tror uansett ikke at stengning av forumet ville fått meg til å gå å legge meg på andre tidspunkt. Jeg er muligens 'forumavhengig', men jeg har da noen andre ting å finne på også
Det er MASSE man kan gjøre på natten selv om det ikke er noe forum

Forresten er jeg helt enig i at å ha forumet oppe om natten er en fristelse for de som ikke klarer å holde sin egen leggetid pga forumet Dvs, akkurat som du sier - som å gi sjokolade til en som prøver å slanke seg. Men de slanker seg vel i utganspunktet fordi de ikke klarte å kontrollere sjokoladeinntaket En som ikke klarer å slå av PC'en innen rimelig tid (for dem!), og dette skjer til stadighet, de har likeledes et problem.
Men man slutter ikke å selge sjokolade i butikkene selv om noen har problemer med å begrense seg, vel?

Jeg synes det er helt fint at du tar opp dette emnet, men jeg har enda ikke skjønt om det er for din egen eller andres velbefinnende