Sv: Ketose - Hva skjer når man blir syk?
Hei. Ser ingen har svart deg så jeg skal prøve I utgangspunktet vil jeg tro at hostesaften Cosylan inneholder sukker, men for å være på den sikre siden så kan du sjekke innholdsfortegnelsen. Husk at sukker har mange navn. Du kan jo da evt søke på nett om noen av de tilsetningsstoffer som står der for å se om det er sukkerstoffer.
Jeg følger i utgangspunktet ketolyse, men nå tar jeg utgangspunkt i Skaldemann og forholdstallet hans også. Ser ikke at det er noe motsetningsfyllt i dette da Skaldemann anbefaler 5 energiprosent fra karbo som etter mitt regnestykke faktisk blir litt i løpet av dagen. Prøver å komme meg over 75 energiprosent fett om dagen. Ligger litt for lavt på prosentandelen karbohydrater, men til gjengjeld litt høyt på proteiner. Og i utgangspunktet rundt 2000 kcal, det står noe om dette i pocketutgaven hans. Er veldig usikker på dette så jeg lurer på hvilke erfaringer du har. Regner du på noe, eller bare spiser du uten å tenke på noe av dette?
Ser for meg at i og med at jeg er dame så kan jeg jo ikke bare spise i vilden sjy for da vil det gå galt. Skaldemann sier jo også at hvis man spiser for mye så vil den ekstra fettforbrenningen vår bare forbrenne diettfettet, og ikke det vi har på lager. Håper du har lyst til dele litt erfaringer med meg 
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|