Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 23:47   #15
tulla
Medlem

tulla sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør jeg feil?????

[quote=Iset;416338]

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Først, gratulerer med flott vekttap.
Nei jeg synes ikke jeg er for bastant når jeg ser at dette ikke funker for Smurfine. For deg funket det, for henne gjør det jo tydeligvis ikke det siden hun er FOR opphengt i vekten. Det blir en psykisk depressiv greie for mange. Husk at man ofte ikke kan se på vekten om man spiser feil eller ei ved å veie seg hver dag, for vekten svinger helt naturlig enten man spiser riktig eller ikke. Først etter ca. en uke vil man få et klart resultat, egentlig. Mener du seriøst at om du hadde gått opp 50-100 gram fra dagen før, hadde du utelukkende spist feil den dagen?
Jeg har nok bare sett altfor mange triste eksempler på folk som gir opp etter kort tid fordi de veier seg hver eneste dag og blir manisk opptatt av vekten, til tross for at den svinger pga. mens, temperaturer, fordøyelse og andre ting.

Nei, ikke på 50-100 gram Iset. Den svingte så klart for meg som for alle andre. Men for MEG var det mye enklere å veie meg hver dag, og ja, spiste jeg for mye en dag, så jeg det på vekten dagen etter.
Jeg beklager om jeg har tråkket noen på tærne, jeg ville bare vise at det var mulig...... Kanskje det kunne gi håp for andre som har mye å ta av.... Men hopper av diskusjonen her, jeg har ikke erfaring med så mange som har fått de problemene du snakker om Iset, så jeg skal være forsiktig med å råde til noe som helst....

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat