Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-08, 01:14   #2
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Eier ikke sultfølelse!

omelett av 3 egg m/ ost og bacon...kan hende at måltidet er for stort...kabskje du kunne ha delt det opp i to måltider?

Har lært en gang at volumet på maten ikke skal være større enn to knyttnever satt mot hverandre...det er omtr den str magesekken skal ha når den er normal... Og magesekken skal helst ikke utvides ved hvert måltid....

Hvis du tok en liten omelett på 1 egg m/ost til frokost(siden du ikke er sulten så holder det sikkert med 1egg til frokost) Så lagde deg en omelett av to egg til lunsj...det måltidet kan være dagens største, for du er antageligvis mest aktiv på den tiden...
la oss si du spiste pecannøtter til middag...så mangler du noe til kvelds...litt snacks i form av grønnsaker med litt rømmedressing eller litt ost, f.eks...da er du oppe i ca 15gk på en dag...

Jeg går også dager uten å være sulten, men da passer jeg på å drikke masse vann og spise litt i forbifarten...sniker innom kjøleskapet og tar 5-6 skiver ost eller salami...og med grønt ved siden av...i all enkelhet.

Lykke til! Tror det er lurt å spise litt 4 ggr om dagen...

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat