Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-08, 10:38   #9
quebec
Seniormedlem

quebec sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg
Red face

Sv: Er jeg den eneste idioten her? (Jeg har ikke kommet i ketose)

Opprinnelig lagt inn av LilleVille, her.

Som de andre sier, det kan ta mange dager å komme i ketose. Og idiot er du ikke! Når det er sagt, tror jeg du må bli flinkere til å lese på pakker/poser, dvs det letteste er å styre HELT unna ferdigmat. Uten å ha sett tomat og løk fra Toro som du snakker om (regner med vi snakker om pizzafyll?) kan jeg garantere deg at den inneholder både stivelse og sukker. Og en HAUG med karbohydrater! Lag pizzafyll selv, 1/2 boks knuste tomater, 1/2 løk, litt sopp hvis du liker det.. krydre etter smak. Godt og billig!
Bacongull.. har du sett på posen der også? Det er forskjellige typer. Noen er "ekte", altså laget av grisehud. De er som regel OK på karber, men kan være veldig mye salt/krydder.. Mens andre typer som også heter "bacon-ettellerannet" bare er presset maisstivelse tilsatt baconsmak, og er like fulle av karber som potetgull.. Så vær nøye!
Gi deg en uke der du KUN spiser "ren" mat, ikkenoe fra pose, ingen barer osv. Kjøtt, egg, fisk, grønnsaker (bruk matvaretabellen, tell karbohydrater nøye) Så skal du se du kommer i ketose også! Så kan du heller prøve deg frem etterhvert hva akkurat DIN kropp tåler av andre ting.

Lykke til!

OK, da har jeg funnet frem den 5 kilos kassen med frosne reker, laina opp med egg, kjøttdeig og crispisalat.
Ja, kjøttdeig er vel lov?? Og ost???????

Så tar jeg fatt igjen

quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat