Sv: Paprika er i gang igjen!
Opprinnelig lagt inn av matvraket, her.
hei på deg Paprika..! enkelte medisiner kan faktisk gi vektøkning uten at det man spiser har noen innvirkning. eller så kan de få vekta til å stagnere. tror at det har med at man forstyrrer hormonbalansen i kroppen.. (litt på gyngende grunn her..)
håper du og legen din kan finne andre alternativer. jeg er en urtefrik og er veldig interessert i diverse metoder fra Østen.
syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du har kost deg med kake. det er neste værre å ha dårlig samvittighet for hva man har spist enn å tenke pytt sann og bedre lykke neste gang 
lykke til og stå på..! 
Ja, det stemmer faktisk. Det finnes flere medisiner som forstyrrer hormonbalansen, og det igjen kan føre til ødemer, oppsamling av vann, i kroppen, nedsatt fettmetabolisme og sug etter mat og søtsaker. Risperdal er kjent for det, kortisonpreparater og mye annet snask kan gi disse kjedelige bivirkningene.
Jeg tror ikke urter kunne kurert meg, men jeg har respekt for alternativ medisin. Dog er jeg sykepleierstudent, og heller nok litt mer mot skolemedisinen.

Paprika, mamma til to
|