Atrofi for mesomorfe ...
Dette innlegget er litt spøkefullt ment men med alvor bakom. 
Personlig så er jeg det som kalles mesomorf. Jeg får bulemuskler bare du ser på meg, i hvertfall relativt til andre jenter.
Er det mulig å få mindre muskler???
Helt håpløst å finne flær som passer, har veldig smal midje i forhold til lårmusklene (Når vanlige damebukser er i tommer, passer 32" meg over låra og 28" rundt livet.) Det er et mirakel at de vide dongribuksene er på mote igjen, for da får jeg endelig bukser som ser ut som hva normale bukser ser ut for andre! Mannejeans passer forøvrig stort sett bra, bare dumt med "posen" forran da...
Overarmer som andre damers legger. Seriøst, overvidden på damestøvletter ligger på 34cm, jeg har 32cm overarmer, de var 34 før jeg gikk ned mine 14 kg. Nå har jeg "madonna"-armer. Den derre tversovertriceppen. Den har jeg. Jeg har store problemer med å finne bluser som passer over armene. Og det skal sies at jeg knapt har tatt en pushup på mer enn en mnd. Min eneste armtrening er å tulle med og bære på treåringen min.
Skal kanskje ikke å inn på dette med støvletter, om jeg finner merker med varierende overvidde behøver jeg dem i "ultrawide"...
Hvordan kan jeg få bare bittelitt muskelsvinn? Dere treningseksperter, går det an?
|