Tråd: Ulempe????
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-04, 17:08   #2
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sklle ønske det var mine pupper som krympet jeg,for jeg har vært D-E cup i mange år C som ung.

Riktignok er BHene blitt litt løsere nå men det er minimalt etter 19 kilos nedgang i vekt. Rumpa derimot er blitt størrelse small:-)

Om du får problemer når du har nådd ønsket vekt er det jo opptil deg om du vil gjøre noe med det,men tenk deg nøye om så du ikke angrer. Litt kjedelig å kaste penger ut av vinduet hvis du ikke blir fornøyd.
Men vet om flere som har gjort dette for å forbedre selvtilliten,så hvis det plager deg veldig så er det en mulighet.
Det er veldig individuelt hva folk føler.
Søstern min derimot trives med å være flatbrøsta:-) a-cup og er glad hun ikke har mer å bære på,og nå er hun 54.

Du er nødt for å tenke nøye over det før du går til det skrittet i hvertfall.
Lykke til

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat