Æsj, tror jeg har bomma litt ...
Ja, så sitter jeg her og føler meg litt teit..
I det siste (etter jul) har jeg trent ganske bra, Trener for det meste styrke, ca 1 - 1,5 timer mandag onsdag og fredag. I tillegg har jeg tatt 20 minutter intervalltrening etter dette.
i samme periode har jeg brukt proteinpulver, da for å hjelpe muskelbygging, og for å forhindre stivhet, og kre-alkalyn av samme grunn.
De siste tre ukene så har jeg vært "ekstra" flink mtp kosthold og har KUN spist kjøtt..
for 3 uker siden var jeg 112 kg, så da jeg gikk på vekta i dag, så hadde jeg regnet med å iallefall ikke ha gått opp i vekt, men nei... 119,1 KG i kveld.
Så da sjekka jeg med en Stix, og den ga null utslag...
Nå skal det sies at jeg til middag i dag hadde kjøttdeig, med brokkoli, løk, sjampinjong og to bokser hakkede tomater (spiste ikke allt, tenkte å ha til frokost i morgen)
Tenker kanskje at tomatene gjorde at jeg kom ut av ketolyse.. .
MEn helt ærlig, så fatter jeg ikke bæret.. Ikke skjønner jeg at jeg skulle klare å gå opp 7 kg på tre uker, iallefall ikke når jeg er så flink til å trene, og ikke med det kostholdet..
Har jo nå lest på forumet her at det hele tiden snakkes om viktigheten av vitaminer og mineraler fra grønnsaker, og at for lite av grønnsakene kan forårsake stagnasjon. Men samtidig.. er forkjell på stagnasjon og vektØKNING..
Fikk en skikkelig nedtur nå, TRENGER vidre vektnedgang! har så utrolig lyst å få bort mer av magen, er liksom der det "sitter" nå!