Tråd: Ulempe????
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-04, 19:11   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har alltid hatt pærefasong, med smal liten overkropp, små faste pupper, smalt liv men DIGER rompe lår. Da jeg la på meg de 20 kiloene jeg nå prøver å ta av la jeg for første gang i mitt liv på meg på overkroppen også.... Aldern har vel også sitt å si. Jeg bruker 80 B - og da hadde jeg hekta på ytteste ledd - BH'en satt fast og godt for å si det sånn. Brystmålet mitt var 100 cm da jeg begynte. Livmålet 95 cm. I dag var målene hhv 95.5 og 76,5. Dvs. 4.5 cm har forsvunnet fra puppene (trodde jeg) og 18.5 rundt livet. Har mål å passe inn i bunaden, og da må det av 9.5 cm til av rundt livet og 4-5 cm av over brystet. Jeg er 49% på vei til målet mitt vektmessig så det skulle ikke være helt uoppnåelig ?!

Den gode nyheten er at B-cup'en passer enda. Men blir dem mindre er det helt greitt. Jeg har ikke vurdert kirurgi, men jeg skjønner godt de som gjøre det.

Bare husk å vente minst 6 mnd etter at du har nådd ditt vektmål. Dette fordi kroppen bruker ca. 6 mnd å "omfordele" fettet etter at man har tatt av og vekten er stabilisert. Mange har gjort den tabben å la seg operere for tidlig. Jeg har en artikkel et eller annet sted ang dette. Skal prøve å finne den igjen og poste den her.