Jeg har alltid hatt pærefasong, med smal liten overkropp, små faste pupper, smalt liv men DIGER rompe lår. Da jeg la på meg de 20 kiloene jeg nå prøver å ta av la jeg for første gang i mitt liv på meg på overkroppen også.... Aldern har vel også sitt å si. Jeg bruker 80 B - og da hadde jeg hekta på ytteste ledd - BH'en satt fast og godt for å si det sånn. Brystmålet mitt var 100 cm da jeg begynte. Livmålet 95 cm. I dag var målene hhv 95.5 og 76,5. Dvs. 4.5 cm har forsvunnet fra puppene (trodde jeg) og 18.5 rundt livet. Har mål å passe inn i bunaden, og da må det av 9.5 cm til av rundt livet og 4-5 cm av over brystet. Jeg er 49% på vei til målet mitt vektmessig så det skulle ikke være helt uoppnåelig ?!
Den gode nyheten er at B-cup'en passer enda. Men blir dem mindre er det helt greitt. Jeg har ikke vurdert kirurgi, men jeg skjønner godt de som gjøre det.
Bare husk å vente minst 6 mnd etter at du har nådd ditt vektmål. Dette fordi kroppen bruker ca. 6 mnd å "omfordele" fettet etter at man har tatt av og vekten er stabilisert. Mange har gjort den tabben å la seg operere for tidlig. Jeg har en artikkel et eller annet sted ang dette. Skal prøve å finne den igjen og poste den her.