Okei, la oss snu spørsmålet mitt litt da! Hva slags klær ser stilige ut på damer med knallfine muskler i armer og bein? Og en veldefinert midje? Som nevnt så ser jeg ut som en hest i de derre smale buksene med smale ankler. Som en skøyteløper. Cubus har voksenbukser som jeg passer i, har kjøpt mange mange der! Men selv med vide bukser så er det mange butikker jeg ikke passer i modellene, det er alltid 10-15cm ekstra rundt midjen om låra passer. Og lommene spriker. Kan jeg få tips om andre butikker som har klær for meg? Jeg liker ikke å gå i bare strikkagensere hele tiden. Har et par sånne jukse-bluse/gensere, med påsydde krager, skjorteermer og skjorteflak, de går greit. Har lyst på en litt preppy look. Liker derfor gjerne en enkel formsydd bluse med trekvart arm. Som da helst blir alt for trang i albuen... (bu) Selv om det er strech i de. Vil ikke kle meg for wawawoom, er jo blondine som skal taes seriøst i et mannsdominert miljø. Ikke bare armer nå på vinteren heller. brrrr... Latinkostymer? Joa, men alt har sin tid! Cha cha cha... På hawaii som hjemmeværende gikk jeg bare i singlet og terryshorts... hot...