Jeg er inne i min 3 uke på ketolysekuren. Har kjøpt og lest boka saumfart forumet her dag etter dag og prøvd meg frem med forskjellige oppskrifter. Men blir litt forvirra når det står i forumet at vi ikke skal ha fløte og ost eller meieriprodukter, da begynner det å bli vanskelig å lage mat. Jeg har veiedag på fredager og hadde gått ned 1,9ckg på 2 uker, snikveide meg idag og da var jeg gått opp 500 gr siden fredag. Er i ketose hver dag. spiser frokost, klarer sjelden lunsj, spiser så middag og litt ostechips eller baconcrisp til kvelds. Drikker masse vann , minst 2 liter daglig og ca 1 liter pepsi max pr dag. Er ikke sulten men savner smak i munnen, derfor ble pepsimax en trøst. Går 30-90 min dag før frokost eller 6000 - 11500 skritt og trener 2-3 kvelder med aerobic. Er det noen som har en enkel måte å forklare meg hvordan dere regner ut karb. på alt dere spiser? Vet at om det er 10 karb. pr. 100 gr og du spiser 20 gr så er vel formelen: 10 delt på 100 x 20 = 2 karber er det slik jeg MÅ gjøre med all mat jeg putter inn i munnen?