Påske, nedtrapping på karbs og sånt!
Hei Jeg er ny.. eller, kontoen min er gammel, fordi jeg prøvde meg på Atkins i 2005 og det gikk mildt sagt dårlig... takla ikke introduksjonen,men klart å karre meg ned 10kg i vekt på annet vis!
Uansett, det er ikke poenget nå, hehe.. Har tenkt å begynne på ketolysekuren, men har lyst å gå litt gradvis ned på karbsene, har noen prøvd det? Min plan var å starte for fullt med ketolyse over påskeferien, mens nå gjennom påska så trapper jeg gradvis ned på karbs og spiser mer ketolyse-ish for hver dag som går? Jeg ble ufattelig dårlig da jeg prøvde Atkins, og det sitter i meg enda.. kasta opp,hadde skikkelig migrene den uka jeg holdt ut, svimmel, ja, rett og slett utrolig dårlig ble jeg Tenkte kanskje dette kunne gjøre starten "mykere"?
En annen ting, er at jeg troooor jeg er for glad i Cola light til at jeg greier ofre den for en kur.. men om den inneholder sukralose bør vel det gå bra med et lite glass om dagen eller noe? 
Hvis noen har prøvd sånn nedtrapping på karbs før man begynner på ketolyse eller lignende kurer, så blir jeg kjempeglad for å få høre erfaringer og tips!
|