Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-08, 18:52   #2
Cam
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2007
Cam er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til å velge ny bil!

De japanske har jo rykte på seg for å være mest driftssikre, men jeg synes de fleste av dem er ganske på kjedelige og lyser for mye "familiebil"... unntatt noen fra Mitsubishi og Honda, da. Noen av deres modeller kan være tøffe.

Ford Focus er jo nokså fine og litt tøffe hvis du får tak i en med en fin farge, fine felger osv ... og før noen skriker ut om Fords manglende kvalitet, så stemmer ikke det. Nyere Forder skal være av veldig høy kvalitet og driftssikkerhet, i tillegg til at de er forholdsvis rimelige. Jeg liker også godt Mondeoene fra denne perioden, men de er jo litt større da... Man får mye for pengene med Ford. De er enormt gode på kjørekomfort, vinner alltid i tester når det gjelder det.

Små franske biler er tøffe i designet, men de har ofte altfor myke, duvende seter, det liker iallfall ikke jeg.

Liker også godt Opel Astra fra denne perioden, har selv en Vectra fra 98 og den har jeg null problemer med.

Det er gøy å se etter bil! Hehe. Dette svaret hjalp kanskje ikke så veldig, men det var jo iallfall noen forslag. Audi og VW er jo selvfølgelig også fine :-)

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat